№ уроку
|
Дата
уроку
|
Тема уроку
|
Примітки
|
Тема 1. Інтернет
|
1.
|
|
Правила безпечної поведінки у кабінеті інформатики.
Повторення основних прийомів роботи із комп'ютерами та даними
|
|
2.
|
|
Поняття про мережі. Поняття про мережу Інтернет. Складові вікна програми-браузера.
|
|
3.
|
|
Поняття веб-сторінки, її адреси.
|
|
4.
|
|
Пошук зображень, текстів, відео, карт в Інтернеті для навчальних предметів. Пошук з різних джерел. Додавання найкращих результатів у закладки браузера. Структурування закладок у папки.
|
|
5.
|
|
Ключові слова для пошуку (на прикладах знайомих текстів з природознавства, літературного читання, інших предметів).
|
|
6.
|
|
Авторське право та Інтернет. Безпечна робота в Інтернеті. Налаштування безпечного пошуку та безпечного перегляду відео.
|
|
Тема 2. Людина та інформація
|
7.
|
|
Роль інформації в житті людини.
|
|
8.
|
|
Види інформації за способом подання: текстовий, графічний, числовий, звуковий, відео.
|
|
9.
|
|
Перетворення інформації з одного виду в інший. Пристрої для роботи з текстовою, звуковою, відео інформацією.
|
|
10.
|
|
Дії з інформацією: передавання, пошук, перетворення, використання. Переваги опрацювання інформації сучасними пристроями.
|
|
11.
|
|
Структурування інформації в документах, папках. Поняття меню.
|
|
Тема 3. Графіка
|
12.
|
|
Програми та онлайн середовища для роботи з графічними даними.
|
|
13.
|
|
Перегляд карт. Пошук рідного краю на картах.
|
|
14.
|
|
Середовище графічного редактора. Панель інструментів. Палітра кольорів. Колір фігури і колір фону.
|
|
15.
|
|
Створення та змінювання простих зображень. Створення зображень з геометричних фігур.
|
|
16.
|
|
Доповнення малюнка підписом чи коментарем.
Повторення і систематизація навчального матеріалу за І семестр.
|
|
Тема 4. Алгоритми і виконавці
|
17.
|
|
План дій. Поняття алгоритму. Алгоритми і виконавці. Складання алгоритмів для виконавців.
|
|
18.
|
|
Середовища програмування для дітей: створення та змінювання послідовності команд у вигляді словесних, символьних блоків.
Порядок виконання команд виконавцем.
|
|
19.
|
|
Пошук пропущених дій в знайомій послідовності.
Складові частини об’єктів. Схема складу. Зв’язки у схемах.
|
|
20.
|
|
Істинні й хибні висловлювання.
|
|
21.
|
|
Логічне слідування.
|
|
22.
|
|
Використання логічних висловлювань з «не», «і», «або».
|
|
Тема 5. Текст
|
23.
|
|
Середовища для читання текстів. Закладки в тексті, цитати тощо. Віртуальні бібліотеки, довідники, енциклопедії, словники.
|
|
24.
|
|
Текстові редактори. Переміщення в текстовому документі. Виділення частин тексту. Змінювання та вдосконалення текстів.
|
|
25.
|
|
Основні команди редагування: вирізати, копіювати, вставити, видалити. Уведення символів за допомогою клавіатури.
|
|
26.
|
|
Доповнення текстів зображеннями.
|
|
27.
|
|
Таблиці в тексті: орієнтування в клітинках. Доповнення таблиць.
|
|
28.
|
|
Порівняння текстів з оманливою та правдивою інформацію. Пошук хибних висловлювань у текстах (на основі інформації з інших предметів).
|
|
Тема 6. Презентації
|
29.
|
|
Доповідач/доповідачка та презентація. Культура презентування. Слайд-шоу із зображень як вид презентування.
|
|
30.
|
|
Середовище створення презентацій.
|
|
31.
|
|
Переміщення слайдами презентації. Режим показу презентації та режим змінювання слайдів.
|
|
32.
|
|
Переміщення текстових вікон/полів та зображень на слайдах.
|
|
33.
|
|
Утворення нового слайду, текстового вікна/поля.
|
|
34.
|
|
Доповнення презентації текстом, зображенням, схемою.
|
|
35.
|
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік.
|
|