Вітаємо на нашому сайті
Головна сторінка ІV Всеукраїнський форум Microsoft “Вчитель-новатор” - 7 Квітня 2013
Головна » 2013 » Квітень » 7 » ІV Всеукраїнський форум Microsoft “Вчитель-новатор”
12:20
ІV Всеукраїнський форум Microsoft “Вчитель-новатор”

4 квітня 2013 р. в офісі "Майкрософт Україна" проведено IV Всеукраїнський Форум Microsoft "Вчитель - новатор".

Компанія «Майкрософт Україна» щорічно організовує Форум "Вчитель-новатор" за підтримки Інституту інноваційних технологій та змісту освіти МОНмолодьспорту України. Цей захід збирає працівників сфери освіти: представників державних освітніх структур, обласних інститутів післядипломної педагогічної освіти, провідних методистів та вчителів.

Метою заходу є ознайомлення з передовими новітніми технологіями у роботі вчителів для підвищення рівня середньої освіти в Україні.


IV Всеукраїнський Форум "Вчитель - новатор" — це одноденний освітній захід, покликаний повідомити широкій аудиторії представників освіти про можливості технологій та надати практичні навички, які допоможуть полегшити викладацьку діяльність і зробити її ефективнішою. Захід зібрав понад 100 освітян з усієї України.

У своєму виступі Дмитро Шимків, генеральний директор "Майкрософт Україна", подякував учасникам Всеукраїнського конкурсу Вчитель-новатор та привітав переможців. Побажав плідної співпраці - використовувати новітні технології в навчанні завжди. Компанія сприятиме поширенню власного освітнього досвіду вчителя на всю Україну. Пан Шимків має мрію, щоб вчителі з часом могли заробляти на своїх продуктах. Якщо у когось є ідеї реалізації цього шляху, запрошуємо поділитися. Інтелектуальна складова, яка створюється в Україні, повинна бути здобутком країни.

Ольга Свириденко, керівник освітньої програми Microsoft "Партнерство в навчанні". Можна втілити будь-яку ідею за допомогою продуктів Майкрософт. Приклади практики. Технології лише інструмент для реалізації того потенціалу, що Ви маєте. Пані Ольга представила Windows 8. Присутні використовують поодиноко. Вчимося користуватися. Операційна система є однаковою для всіх тач-пристроїв:
- плиточний інтерфейс,
- миттєва, немає моменту очікування,
- немає кнопки "Пуск".
Зручний спосіб обладнання внутрішніх застосунків. Дозволяє реалізувати новий компонент інновації.


Тамара Пушкарьова, заступник директора Інституту інноваційних технологій та змісту освіти МОН. Високі технології в освіті потребують активної позиції держави. Залишається проблемою розробка електронного контенту. Дитина повинна бути успішною особистістю. Але існують стримуючі фактори: недостатня матеріальна база, методичне забезпечення, підготовка педагогічних кадрів, мотивація. Але, звертаючись до аудиторії, зазначила, що всі Ви вже є новаторами, взірцем для своїх колег.

Презентація "Розвиток електронного освітнього середовища"


Світлана Литвинова, директор методичного центру інформаційних технологій в освіті управління освіти Оболонського району м. Києва, член журі IX Всеукраїнського конкурсу "Вчитель-новатор", провела огляд робіт переможців. Загальна кількість робіт - 2586 різного напрямку: електронні освітні ресурси, презентації тощо. За предметами найбільша кількість робіт з української мови та літератури, алгебри, англійської мови, інформатики. У мережі Партнерство в навчанні у гілці обговорення конкурсних робіт було написано 1487 коментарів. Актуальне питання для проектів: Що роблять діти? Порада: додайте відео, інтерв'ю, самостійне проведення дослідів, приклади діяльності учнів, відгуки батьків. Майкрософт пропонує 40 програм, які відповідають пошуковій, навчальній діяльності та можуть бути застосовані у власній освітній практиці.
Проаналізовано роботи переможців:
- акуальність,
- соціальність,
- візуалізація,
- залучення громади,
- масштабність,
- інтеграція окремих предметів в навчальні плани інших,
- елетронні освітні ресурси,
- мультиплікація.
Гран-прі конкурсу робота Васяніної О.А., соціального педагога та учителя інформатики ліцею № 157 м. Києва, "Мистецтво мультиплікації: шлях від учня до майстра", яка представлятиме Україну на всесвітньому форумі, що відбудеться восени цього року в Буенос-Айресі, Аргентина.

Презентація

Світлана Муравей, представник компанії Panasonic, партнер конкурсу та форуму. Спільна риса - пропонуємо рішення, щоб зробити навчальний процес більш яскравим. Майстерність українського вчителя зростає з року в рік.







Церемонія нагородження переможців Дев`ятого всеукраїнського конкурсу «Вчитель – новатор»




















Артур Кочарян, координатор програми "Школи-новатори", ознайомив з деякими внутрішніми застосунками Windows 8. Програма One Note 13. Продемонстрував візуалізацію листя у програмі Corinth.









Сергій Григор'єв, директор Ліцею інформаційних технологій, м. Дніпропетровськ. Виступ "Хмарні сервіси та електронна комунікація учителя з учнем". Світ змінився і ці зміни є принциповими для нас. Відбувається персоналізація та мобільність. Потрібні новітні підходи до надання комп'ютерних послуг. Було поставлене питання: Чи потрібен комп'ютер без інтернета?

Хмарні сервіси та електронна комунікація учителя з учнем

Наталія Морзе, проректор з інформатизації навчально-наукової та управлінської діяльності Київського університету імені Бориса Гринченка. Формування в учнів навичок 21 століття на основі використання ІКТ. Ми маємо змінитися. Побажання змінити конкурсні роботи і як? Сьогодні знання знаходяться в мережах. Більшість знань отримуємо в спілкуванні, тому необхідно змінити методи навчання. Суспільство навчання - що це? Це комп'ютери? А якщо немає техніки? Контент не зміниться за ніч, навіть якщо несподівано буде грошовий дощ і Ви зможете придбати комп'ютери. Хто головний: вчитель чи учень? Учень повинен брати ініціативу. Як будувати новий контент? Які з навичок 21 століття ми вміємо формувати у дітей? Ми маємо і самі навчитися, щоб навчити дітей. "Інші діти" - що ми про них знаємо. Цифрове покоління і потребують нелінійних завдань, графічну візуалізацію, спілкування, налаштовані на співпрацю, навчаються граючись.

Презетнація "Формування навичок 21 століття на основі використання ІКТ"

Олександр Стрижак, заступник директора з наукової роботи Національного центру "Мала академія наук". Організація навчально-пізнавальної діяльності учнів на основі знаннєво-орієнтованих систем. Інновація починається з Вас. Важливо: маємо сформувати в учнів трансдисциплінарність.

Організація навчально-пізнавальної діяльності учнів на основі знаннєво-орієнтованих систем

 Створення системи надання дистанційних послуг для підтримки навчально-виховного процесу загальноосвітнього та позашкільного навчального закладу


Учасникам була запропонована робота у групах.
Ольга Свиреденко ознайомила з програмою "Партнерство в навчанні". Запропонувала приєднатися до програми "Вчитель-експерт", запуск якої відбувся 5 квітня цього року. Проанонсувала програму, що відкриється у травні "Школи-новатори". Можливість професійного розвитку за допомогою курсу "Навчання з технологій".













 


Переглядів: 3299 | Додав: Admin | Теги: Вчитель-новатор, новини, форум | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
avatar