Гість | Неділя, 19.11.2017, 10:39 | RSS | Контакти
Інформатика 9 клас

Інформатика 8 клас
70 комплектів для проведення
уроків інформатики у 9 класі.

Детальніше про комплект

Останні коментарі
Статистика


Онлайн всього: 13
Гостей: 12
Користувачів: 1
Admin
Кнопка сайту
Я буду вам вдячний, якщо ви розмістите кнопку сайту у себе на сайті. Якщо ви хочете обмінятися зі мною банерами, пишіть мені


або

Головна » Файли » Кабінет інформатики » Календарні плани

Календарно-тематичне планування. Інформатика 5 клас. Нова програма 2017 року.

Календарно-тематичне планування. Інформатика 5 клас 2017Календарно-тематичне планування уроків інформатики в 5 класі за новою програмою 2017 року, починаючи з 2017-2018 н.р.

(Для учнів, які вивчали інформатику в 2-4 класах)


Календарно-тематичне планування складене відповідно до:
чинної програми, яка затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804;
- листа МОН України від 09.08.2017 №1/9-436 "Щодо методичних рекомендацій про викладання навчальних предметів у загальноосвітніх навчальних закладах у 2017/2018 навчальному році";
листа МОН України від 17.07.2013 № 1/9-497  «Про використання Інструктивно-методичних матеріалів з питань створення безпечних умов для роботи у кабінетах інформатики та інформаційно-комунікаційних технологій загальноосвітніх навчальних закладів".

№ уро-ку

Дата

уроку

Тема уроку

Примітки

Тема 1. Інформаційні процеси та системи

1.

 

Безпека життєдіяльності при роботі з комп'ютером. Інформація, дані, повідомлення.

 

2.

 

Інструктаж з БЖД. Інформаційні процеси та системи. Роль інформаційних технологій у житті сучасної людини.

 

3.

 

Інструктаж з БЖД. Апаратна і програмна складові інформаційної системи.

 

4.

 

Інструктаж з БЖД. Комп'ютер як пристрій опрацювання даних. Різновиди комп'ютерів.

 

5.

 

Інструктаж з БЖД. Складові комп’ютерів та їх призначення. Практична робота 1.

 

6.

 

Інструктаж з БЖД. Операційна система та її інтерфейс.

 

7.

 

Інструктаж з БЖД. Файли, папки та операції над ними. Практична робота 2.

 

Тема 2. Мережеві технології та Інтернет

8.

 

Інструктаж з БЖД. Комп’ютерні мережі. Локальна мережа. Використання мережевих папок.

 

9.

 

Інструктаж з БЖД. Пошук інформації в Інтернеті.

 

10.

 

Інструктаж з БЖД. Завантаження даних з Інтернету. Авторське право. Практична робота 3.

 

11.

 

Інструктаж з БЖД. Безпечне користування Інтернетом. Критичне оцінювання інформації, отриманої з Інтернету.

 

12.

 

Інструктаж з БЖД. Використання мережі Інтернет для навчання.

 

Тема 3. Опрацювання текстових даних

13.

 

Інструктаж з БЖД. Об’єкти та їхні властивості. Дії над об’єктами. Основні об'єкти текстового документа. Програмне забезпечення для опрацювання текстів.

 

14.

 

Інструктаж з БЖД. Введення та редагування символів і абзаців.

 

15.

 

Інструктаж з БЖД. Форматування символів і абзаців. Практична робота 4.

 

16.

 

Інструктаж з БЖД. Додавання зображень із файлу та їх форматування.

 

17.

 

Інструктаж з БЖД. Додавання, редагування та форматування таблиць. Практична робота 5.

 

18.

 

Інструктаж з БЖД. Однорівневі списки.

 

19.

 

Інструктаж з БЖД. Сторінки документа та їх форматування.

 

20.

 

Інструктаж з БЖД. Підготовка документа до друку. Друк документа.

 

Тема 4. Алгоритми та програми

21.

 

Інструктаж з БЖД. Виконавці алгоритмів та їхні системи команд.

 

22.

 

Інструктаж з БЖД. Способи опису алгоритму.

 

23.

 

Інструктаж з БЖД. Програма. Середовище опису й виконання алгоритмів.

 

24.

 

Інструктаж з БЖД. Типи алгоритмів.

 

25.

 

Інструктаж з БЖД. Лінійні алгоритми.

 

26.

 

Інструктаж з БЖД. Реалізація лінійних алгоритмів у середовищі Скретч. Практична робота 6.

 

27.

 

Інструктаж з БЖД. Алгоритми з повтореннями.

 

28.

 

Інструктаж з БЖД. Реалізація циклічних алгоритмів у середовищі Скретч.

 

29.

 

Інструктаж з БЖД. Цикли з лічильником.

 

30.

 

Інструктаж з БЖД. Цикли з умовою.

 

31.

 

Інструктаж з БЖД. Складання програм з повтореннями у середовищі Скретч. Практична робота 7.

 

32.

 

Інструктаж з БЖД. Алгоритми з розгалуженнями.

 

33.

 

Інструктаж з БЖД. Реалізація алгоритмів з розгалуженнями у середовищі Скретч.

 

34.

 

Інструктаж з БЖД. Реалізація алгоритмів з розгалуженнями та повтореннями у середовищі Скретч. Практична робота 8.

 

35.

 

Інструктаж з БЖД. Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік.

 


УВАГА!

Даний матеріал для особистого користування.
Прошу не публікувати на інших сайтах.

· · 13.08.2017, 21:19
Категорія: Календарні плани | Додав: Admin | Теги: календарно-тематичне планування, інформатика 5 клас, планування, інформатика 5 клас 2017
Переглядів: 6337 | Завантажень: 2773 | Коментарі: 23 | Рейтинг: 0.0/0
Додати публікацію в соціальні сервіси


Всього коментарів: 23
avatar
1
Доброго вечора. Можливо краще завершити 1 семестр Темою 3 "Опрацювання текстових даних". Думаю не варто переносити декілька годин на 2 семестр.
avatar
0
2
Доброго вечора! Можливо й варто, але це 4 години (половина теми), ну ніяк не вміщуються ці години в І семестр.
Дане календарне - орієнтовне, тож сміливо можете змінювати, тим більше кількість годин на вивчення тем не регламентовано.
Цікаво як це в підручниках реалізувати.
avatar
3
доброе утро! практические работы в календарных планах по желанию учителя всё-таки, или как?
avatar
0
4
Доброго ранку!
Стосовно практичних робіт дійсні минулорічні рекомендації МОН України.
Кількість практичних робіт, обов'язкових до оцінювання рекомендуємо встановлювати на рівні 25% від загального обсягу навчального часу.
avatar
5
Добрий день. Хочу спитати щодо тем у вашому плануванні, таких як "Цикли з лічильником", "Цикли з умовою". Таких тем у програмі немає
avatar
0
9
Доброго часу доби!
Такі теми пропонують автори підручника Інформатика 5 клас Морзе та ін.
avatar
6
Уважаемые коллеги, контрольные работы по информатике пишете или нет?
avatar
7
Ні, не пишемо к.р. Тематичні виставляємо на основі практичних робіт та комп'ютерного тестування
avatar
0
8
Дякую пані Ольга за допис.
Роблю аналогічно.
avatar
10
Добрий день! Чому кожен урок починається з "Інструктаж з БЖД". Є якісь вимоги. Це потрібно записувати в журнал? Нам пояснювали, що Інструктаж з БЖД пишеться тільки біля п/р і то в графі д/з з підписом вчителя?
avatar
12
Доброго ранку, колеги! Допоможіть розібратися.
У методичних рекомендаціях (дод. до листа мон від 09.08.2017 р. № 1/9-436) на 2017-2018 сказано: "Не виділяються окремі заняття практичних робіт, адже практична робота за комп’ютером повинна відбуватись майже на кожному уроці інформатики.", а про 25% говориться вже у розділі "Інформатика. 8-9 класи загальноосвітніх навчальних закладів з поглибленим вивченням інформатики".
avatar
0
13
Доброго ранку!
Залишаються актуальними і минулорічні рекомендації:
"Кількість практичних робіт з обов’язковим оцінюванням рекомендуємо встановлювати на рівні 25% від загального обсягу навчального часу, який відводиться на вивчення предмету (якщо в тексті навчальної програми відсутній перелік практичних робіт з обов’язковим оцінюванням)."
avatar
14
Все одно не зрозуміла (після 3 років "відпустки" я ще той слоупок smile ). А де написано, що для 5-6 класів потрібно залишити минулорічні рекомендації?
avatar
0
15
Взяв інформацію з блогу авторів підручника:
http://inf5-m.blogspot.com
avatar
16
В журналі - тема уроку, потрібно писати :
"Інструктаж з БЖД. Типи алгоритмів"
чи
"Типи алгоритмів".
Для 5-6 класів.
avatar
0
17
Доброго дня!
Відповідно листа МОН України від 17.07.2013 № 1/9-497 необхідно робити запис:
"Інструктаж з БЖД. Типи алгоритмів".
avatar
18
А для 7-9 класів та 10-11 класів?
avatar
0
19
Пишу такий запис в усіх класах.
avatar
20
Доброго дня! Хотілося б подякувати, Вам, Сергію, за вашу роботу та зусилля! Користуюсь Вашими матеріалами не перший рік і дуже задоволена! Дякую! =)
avatar
21
Вітаю!! а все ж таки підсумкові роботи ви проводите?? в минулому були у вас. І в 6 класі щас теж немає?

Рекомендуємо тематичне оцінювання здійснювати вкінці кожної теми навчальної програми, об’єднуючи роботи з невеликих тем (до 5
годин) із наступними підсумковими роботами на кожному 8-10 уроці, а кількістьпрактичних робіт з обов’язковим оцінюванням рекомендуємо встановлювати на рівні
25% від загального обсягу навчального часу
avatar
0
22
Вітаю!
Підсумкові не проводжу.
Фрагмент методичних рекомендацій:
"Оцінювання навчальних досягнень учнів з інформатики протягом навчання здійснюється шляхом тематичного оцінювання. Значення оцінки за тему рекомендуємо визначати так: розрахувати середній бал на основі поточних оцінок, а потім додати його до оцінки за підсумкову роботу, якщо така була проведена і поділити на два."
avatar
23
Не виділяються окремі заняття практичних робіт, адже практична робота за комп’ютером повинна відбуватись майже на кожному уроці інформатики.
avatar