Гість | Середа, 7.12.2016, 12:30 | RSS | Контакти
Інформатика 8 клас

Інформатика 8 клас
70 комплектів для проведення
уроків інформатики у 8 класі.

Детальніше про комплект

Останні коментарі
Статистика

Информер PR ТИЦ
Онлайн всього: 26
Гостей: 26
Користувачів: 0
Кнопка сайту
Я буду вам вдячний, якщо ви розмістите кнопку сайту у себе на сайті. Якщо ви хочете обмінятися зі мною банерами, пишіть мені


або

Головна » Файли » Кабінет інформатики » Календарні плани

Календарно-тематичне планування. Інформатика 3 клас. За програмою 2016 року

Календарно-тематичне планування. Інформатика 3 клас. 2016 рікКалендарно-тематичне планування уроків Інформатики в 3 класі за новою навчальною програмою 2016 року починаючи з  2016-2017 н.р.


Відповідно до чинної навчальної програми інформатика для загальноосвітніх навчальних закладів 2-4 класів, яка затверджена Наказом МОН №948 від 05.08.2016 «Про затвердження змін до навчальних програм для 1-4-х класів загальноосвітніх навчальних закладів».

№ уроку

Дата

уроку

Тема уроку

Примітки

Тема 1. Інтернет

1.

 

Правила безпечної поведінки у кабінеті інформатики.

Повторення основних прийомів роботи із комп'ютерами та даними

 

2.

 

Поняття про мережі. Поняття про мережу Інтернет. Складові вікна програми-браузера.

 

3.

 

Поняття веб-сторінки, її адреси.

 

4.

 

Пошук зображень, текстів, відео, карт в Інтернеті для навчальних предметів. Пошук з різних джерел. Додавання найкращих результатів у закладки браузера. Структурування закладок у папки.

 

5.

 

Ключові слова для пошуку (на прикладах знайомих текстів з природознавства, літературного читання, інших предметів).

 

6.

 

Авторське право та Інтернет. Безпечна робота в Інтернеті. Налаштування безпечного пошуку та безпечного перегляду відео.

 

Тема 2. Людина та інформація

7.

 

Роль інформації в житті людини.

 

8.

 

Види інформації за способом подання: текстовий, графічний, числовий, звуковий, відео.

 

9.

 

Перетворення інформації з одного виду в інший. Пристрої для роботи з текстовою, звуковою, відео інформацією.

 

10.

 

Дії з інформацією: передавання, пошук, перетворення, використання. Переваги опрацювання інформації сучасними пристроями.

 

11.

 

Структурування інформації в документах, папках. Поняття меню.

 

Тема 3. Графіка

12.

 

Програми та онлайн середовища для роботи з графічними даними.

 

13.

 

Перегляд карт. Пошук рідного краю на картах.

 

14.

 

Середовище графічного редактора. Панель інструментів. Палітра кольорів. Колір фігури і колір фону.

 

15.

 

Створення та змінювання простих зображень. Створення зображень з геометричних фігур.

 

16.

 

Доповнення малюнка підписом чи коментарем.

Повторення і систематизація навчального матеріалу за І семестр.

 

Тема 4. Алгоритми і виконавці

17.

 

План дій. Поняття алгоритму. Алгоритми і виконавці. Складання алгоритмів для виконавців.

 

18.

 

Середовища програмування для дітей: створення та змінювання послідовності команд у вигляді словесних, символьних блоків.

Порядок виконання команд виконавцем.

 

19.

 

Пошук пропущених дій в знайомій послідовності.

Складові частини об’єктів. Схема складу. Зв’язки у схемах.

 

20.

 

Істинні й хибні висловлювання.

 

21.

 

Логічне слідування.

 

22.

 

Використання логічних висловлювань з «не», «і», «або».

 

Тема 5. Текст

23.

 

Середовища для читання текстів. Закладки в тексті, цитати тощо. Віртуальні бібліотеки, довідники, енциклопедії, словники.

 

24.

 

Текстові редактори. Переміщення в текстовому документі. Виділення частин тексту.  Змінювання  та вдосконалення текстів.

 

25.

 

Основні команди редагування: вирізати, копіювати, вставити, видалити. Уведення символів за допомогою клавіатури.

 

26.

 

Доповнення текстів зображеннями.

 

27.

 

Таблиці в тексті: орієнтування в клітинках. Доповнення таблиць.

 

28.

 

Порівняння текстів з оманливою та правдивою інформацію. Пошук хибних висловлювань у текстах (на основі інформації з інших предметів).

 

Тема 6. Презентації

29.

 

Доповідач/доповідачка та презентація. Культура презентування. Слайд-шоу із зображень як вид презентування.

 

30.

 

Середовище створення презентацій.

 

31.

 

Переміщення слайдами презентації. Режим показу презентації та режим змінювання слайдів.

 

32.

 

Переміщення текстових вікон/полів та зображень на слайдах.

 

33.

 

Утворення нового слайду, текстового вікна/поля.

 

34.

 

Доповнення презентації текстом, зображенням, схемою.

 

35.

 

Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік.

 

 

УВАГА!

Даний матеріал для особистого користування.
Прошу не публікувати на інших сайтах.

· · · 19.08.2016, 11:18
Категорія: Календарні плани | Додав: Admin | Теги: календарно-тематичне планування, планування, Інформатика 3 клас
Переглядів: 6522 | Завантажень: 3011 | Коментарі: 13 | Рейтинг: 0.0/0
Додати публікацію в соціальні сервіси


Всього коментарів: 13
avatar
1
Доброго дня! Не можу зрозуміти, за якою програмою викладати тепер в 3-му класі: за минулорічною для 3-го (щоб дотрим. принципу послідовності) класу чи уже перейти на цьогорічну спрощену для 3-го кл.? Аналогічно і для 4-го класу. Наперед дякую за відповіді..
avatar
0
2
Доброго дня!
2-4 класи за новою розвантаженою програмою.
avatar
3
А буде розробка першого уроку?
avatar
0
4
Вже є розробки двох уроків:
http://teach-inf.at.ua/load/dlja_urokiv/3_klas_2016/91
avatar
5
Добрий вечір, нам на МО вчителів інформатики повідомили, про те що 2 клас навчається за оновленою програмою 2016 року, а 3-4 кл - за новою редакцією програми 2015-2016 року. Тепер я зовсім заплуталась, як правильно?
avatar
0
6
Доброго часу доби!
2-4 класи з 2016-2017 н.р навчаються за оновленою програмою 2016 року:
http://teach-inf.at.ua/load....2_4_kla siv_onovleno_2016/39-1-0-1356
avatar
7
Підкажіть будь-ласка, не бачу в даній оновленій програмі кількості годин на кожну тему.. Не розумію
avatar
0
8
Вчитель сам обирає скільки годин відвести на вивчення кожної теми, тому в програмі кількості годин немає.
avatar
9
Підкажіть будь -ласка, не можу знайти в оновленій програмі для 3 класу кількість годин які на кожну тему відведені ...
avatar
0
10
В новій програмі знято фіксовану кількість годин на вивчення кожної теми.
avatar
11
Щиро дякую
avatar
12
Хочу запитати чи можливо якось нову программу пристосувати до сільськіх шкіл де навіть діти и в очі не бачили компьютера всі заняття проводяться на папері, нажаль в нашій країні майже 70% сел на межі....
avatar
0
13
Пристосувати програму для вивчення інформатики без комп'ютерної техніки, як на мене не можливо (
avatar