№ уроку
|
Дата
уроку
|
Тема уроку
|
Примітки
|
Тема 1. Інформація
|
1.
|
|
Правила безпечної поведінки у кабінеті інформатики.
Поняття про інформацію. Зміст та завдання курсу «Інформатика».
|
|
2.
|
|
Сприймання людиною інформації.
Властивості інформації. Види інформації за способом сприймання: зорова, слухова, нюхова, смакова, дотикова.
|
|
3.
|
|
Приватна та публічна інформація. Захист особистої приватної інформації. Безпека використання інформації.
|
|
4.
|
|
Пристрої для роботи з інформацією.
|
|
Тема 2. Комп’ютери та інші пристрої
|
5.
|
|
Комп'ютер та інші пристрої для роботи з інформацією.
|
|
6.
|
|
Увімкнення та вимкнення комп'ютера та інших пристроїв. Робочий стіл. Значки робочого столу.
|
|
7.
|
|
Використання пристроїв для навчання: перегляд зображень (образотворче мистецтво), читання текстів (літературне читання, мови), слухання мелодій (музичне мистецтво).
|
|
8.
|
|
Виділення обраного тексту в середовищах для читання. Використання миші та інших маніпуляторів для вибору та переміщення об’єктів.
|
|
9.
|
|
Клавіатура. Уведення окремих символів. Зміна мовних режимів.
|
|
10.
|
|
Організація робочого місця під час навчання з різними пристроями.
|
|
Тема 3. Інтернет
|
11.
|
|
Початкові уявлення про Інтернет.
|
|
12.
|
|
Поняття браузера, як програми для роботи в Інтернеті. Вікно браузера. Кнопки керування вікном. Маніпуляції з вікном. Вкладки браузера. Посилання. Закладка.
|
|
13.
|
|
Правила безпечної роботи в Інтернеті. Інформація для дітей та для дорослих. Приватна (особиста, сімейна) та публічна інформація. Вікові обмеження на перегляд вмісту сторінок.
|
|
14.
|
|
Ігри для вдосконалення навичок роботи з маніпуляторами, клавіатурою.
|
|
15.
|
|
Перегляд навчальних відео, картин художників, читання текстів, вдосконалення навичок усного рахунку в математичних тренажерах.
|
|
16.
|
|
Робота з комп’ютерними програмами на підтримку вивчення іноземної мови.
Повторення і систематизація навчального матеріалу за І семестр.
|
|
Тема 4. Графіка
|
17.
|
|
Поняття ком’ютерної графіки.
|
|
18.
|
|
Програми для створення за змінювання графічних зображень.
|
|
19.
|
|
Змінювання готових зображень.
|
|
20.
|
|
Створення зображень. Зображення з геометричних фігур.
|
|
21.
|
|
Доповнення зображень підписами чи коментарями у вигляді кількох слів.
|
|
22.
|
|
Створення зображень за зразком
|
|
23.
|
|
Сервіси для перегляду зображень картин художників. Віртуальні мистецькі галереї, екскурсії до музеїв.
|
|
24.
|
|
Пристрої для створення та опрацювання графічних зображень.
|
|
25.
|
|
Пошук зображень в Інтернеті для природознавства (музичного та образотворчого мистецтв, читання тощо). Право на зображення. Розрізнення дозволів на використання чужих зображень.
|
|
Тема 5. Команди та виконавці
|
26.
|
|
Поняттям команди. Порівняння команди й спонукального речення. Команди й виконавці.
|
|
27.
|
|
Послідовність дій. Приклади послідовності дій у природі. Виконання послідовних дій. Пошук помилок в послідовності дій.
|
|
28.
|
|
Ігрові вправи з надання команд виконавцям у середовищах програмування.
|
|
29.
|
|
Порівняння двох або більше предметів.
|
|
30.
|
|
Об’єднання предметів у групи за певними заданими ознаками. Назви групи однорідних предметів. Визначення ознак предметів, впізнавання предметів за даними ознаками. Складові частини предметів.
|
|
31.
|
|
Ігри на змінювання послідовності дій, пошук помилок в послідовностях; об’єднання предметів у групи, вилучення зайвого за певними ознаками.
|
|
32.
|
|
Робота з комп‘ютерними програмами на розвиток логічного мислення.
|
|
33.
|
|
Робота з комп‘ютерними програмами на підтримку вивчення різних предметів.
|
|
34.
|
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу за ІІ семестр.
Робота з розвиваючими програмами.
|
|
35.
|
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік.
|
|