Головна » Файли » Кабінет інформатики |
У розділі матеріалів: 129 Показано матеріалів: 51-60 |
Сторінки: « 1 2 ... 4 5 6 7 8 ... 12 13 » |
MON_496_08 Інструкція з ведення класного журналу |
Про обсяг і характер домашніх завдань учнів загальноосвітніх навчальних закладів (Лист Міністерства освіти і науки України від 29.10.07 № 1/9-651) |
Критерії оцінювання навчальних досягнень з інформатики До навчальних досягнень учнів з інформатики, які підлягають оцінюванню, належить: |
Загальні критерії оцінювання навчальних досягнень Поступальне вдосконалення загальної середньої освіти спрямоване на переорієнтацію процесу навчання на розвиток особистості учня, на навчання його самостійно оволодівати новими знаннями, на формування функціональних, мотиваційних та соціальних компетентностей. |
Про затвердження Порядку надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів та свідоцтв Міністерства освіти |
Перелік посібників на 2012/2013 н.р. Перелік навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників, рекомендованих Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України для використання в основній і старшій школі у загальноосвітніх навчальних закладах з навчанням українською мовою у 2012/13 навчальному році |
Інструкцiя з охорони працi № 1 пiд час роботи на ЕОМ До самостiйної роботи на персональних електронно-обчислювальних машинах (ПЕОМ) допускаються особи, що досягли 18-рiчного вiку, пройшли медичний огляд, iнструктаж з охорони працi i навчання за спецiальною програмою. |
Граничні норми піднімання і переміщення важких речей неповнолітніми |
Інструкція Правила надання першої медичної допомоги при ураженні електричним струмом При ураженні електрострумом треба швидко вимкнути рубильник, обережно звільнити потерпілого від проводів, щоб не поширити дію струму на осіб, які беруть участь у наданні допомоги (звільнити потерпілого в гумових рукавицях або обгорнути руку сухою тканиною, стати на суху дошку чи килимок тощо). |
Інструкція з електробезпеки Учитель зобов'язаний навчити учнів елементарних правил електро-безпеки, провести опитування кожного учня і, тільки переконавшись, що учні засвоїли ці правила, допускати їх до навчання. |