Головна » Файли » Каталог |
У розділі матеріалів: 1735 Показано матеріалів: 51-60 |
Сторінки: « 1 2 ... 4 5 6 7 8 ... 173 174 » |
Календарно-тематичне планування. Інформатика 3 клас (35 годин). Програма О.Я. Савченко. За навчальною програмою нової української школи, починаючи з 2020-2021 н.р. 35 год/рік, 1 год/тиждень (До підручника «Я досліджую світ» 3 клас) Автори: Грущинська, І. В., Хитра, З. М. (Частина 1); Морзе, Н. В., Барна, О. В. (Частина 2) Календарно-тематичне планування складене відповідно до: |
Назва: «Я досліджую світ» підручник для 3 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах)
Автори: Бібік, Н. М., Бондарчук, Г. П. (Частина 1); Корнієнко, М.М., Крамаровська, С.М.,Зарецька, І.Т. (Частина 2)
Видавництво: Ранок
Мова: українська
Рік: 2020
Формат: pdf
Розмір: 75 Мб |
Назва: «Я досліджую світ» підручник для 3 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах)
Автори: Грущинська, І. В., Хитра, З. М. (Частина 1); Морзе, Н. В., Барна, О. В. (Частина 2)
Видавництво: Оріон
Мова: українська
Рік: 2020
Формат: pdf
Розмір: 60 Мб |
Типова освітня програма для 3–4 класів Нової української школи розроблена під керівництвом Р.Б. Шияна. Навчальна програма стосується: Типова освітня програма початкової освіти (далі типова освітня програма) окреслює рекомендовані підходи до планування й організації закладом початкової освіти єдиного комплексу освітніх компонентів для досягнення учнями обов’язкових результатів навчання, визначених Державним стандартом початкової освіти. |
Типова освітня програма для 3–4 класів Нової української школи розроблена під керівництвом О.Я. Савченко. Навчальна програма стосується: Початкова освіта – це перший рівень повної загальної середньої освіти, який відповідає першому рівню Національної рамки кваліфікацій. Метою початкової освіти є всебічний розвиток дитини, її талантів, здібностей, компетентностей та наскрізних умінь відповідно до вікових та індивідуальних психофізіологічних особливостей і потреб, формування цінностей; розвиток самостійності, творчості, допитливості, що забезпечують її готовність до життя в демократичному й інформаційному суспільстві, продовження навчання в основній школі. |
Календарно-тематичне планування уроків інформатики в 7 класі за новою програмою 2017 року, починаючи з 2020-2021 н.р. (До підручника О.О. Бондаренко та ін.) Оновлено в 2020 році (Для учнів, які вивчали інформатику в 2-4 класах) 35 год/рік, 1 год/тиждень. Календарно-тематичне планування складене відповідно до: |
Календарно-тематичне планування. Інформатика 7 клас (35 годин) (До підручника Н.В. Морзе). 2020 рік.
Календарно-тематичне планування уроків інформатики в 7 класі за новою програмою 2017 року, починаючи з 2020-2021 н.р. (До підручника Н.В. Морзе) Оновлено в 2020 році (Для учнів, які вивчали інформатику в 2-4 класах) 35 год/рік, 1 год/тиждень. Календарно-тематичне планування складене відповідно до: |
Календарно-тематичне планування уроків інформатики в 7 класі за новою програмою 2017 року, починаючи з 2020-2021 н.р. (До підручника Й.Я. Ривкінд) Оновлено в 2020 році (Для учнів, які вивчали інформатику в 2-4 класах) 35 год/рік, 1 год/тиждень. Календарно-тематичне планування складене відповідно до: |
Календарно-тематичне планування уроків інформатики в 9 класі за новою програмою 2017 року, починаючи з 2020-2021 н.р. (До підручника О.О. Бондаренко та ін.) Оновлено в 2020 році (Для учнів, які вивчали інформатику в 2-4 класах) 70 год/рік, 2 год/тиждень. Календарно-тематичне планування складене відповідно до: |
Календарно-тематичне планування. Інформатика 9 клас (70 годин) (До підручника Н.В. Морзе). 2020 рік.
Календарно-тематичне планування уроків інформатики в 9 класі за новою програмою 2017 року, починаючи з 2020-2021 н.р. (До підручника Н.В. Морзе) (Для учнів, які вивчали інформатику в 2-4 класах) Оновлено в 2020 році 70 год/рік, 2 год/тиждень. Календарно-тематичне планування складене відповідно до: |